Namaz kılanlara ateş açtılar
Afganistan'ın kuzeyindeki Faryab vilayetinde camide namaz kılanlara ateş açılması sonucu 4 kişi öldü, 1 kişi yaralandı.
2012.08.18 19:25 - Son Güncellenme: 2012.08.18 19:25 - Dünya - HABER MERKEZİ
Faryab Emniyet Müdürlüğü sözcüsü Mesud Yakubi, bir militanın Gormaç ilçesinde bir militanın camide namaz kılanların üzerine ateş açtığını söyledi.
Yakubi, saldırıda imamın yanı sıra cemaatten 3 kişinin hayatını kaybettiğini 1 kişinin yaralandığını belirtti.
Saldırganın güvenlik güçleri tarafından öldürüldüğünü ifade eden Yakubi, olayla ilgili Taliban'ı sorumlu tuttu.