Nagehan Alçı'nın programı yayından kaldırıldı
FOX Yönetimi aldığı kararla Nagehan Alçı'nın 2 hafta önce başlayan programına son verdi.
2013.11.15 18:43 - Son Güncellenme: 2013.11.15 18:46 - Medya - HABER MERKEZİ
Kanal D 'de yayımlanan 'Bırakın Konuşalım' isimli programının düşük reytingler nedeniyle yayından kaldırılmasının ardından FOX TV ile anlaşan Nagehan Alçı'nın buradaki programına da son verildi.
FOX TV tarafından yapılan açıklamada şöyle denildi: 04 Kasım 2013 tarihinde FOX'ta yayına başlayan "Nagehan Alçı ile" programı, yapım şirketı Artı Film'le özel şartlarda anlaşılamadığından, karşılıklı olarak bitirilmesi kararı alınmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur."