Mustafa Bozbey: Çiçek göndermeyin, Bursaspor'a bağış yapın!
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey mazbatasını aldı. Bozbey, tebrik çiçeği yerine Bursaspor'a destek çağrısında bulundu.
2024.04.05 22:50 - Son Güncellenme: 2024.04.05 22:51 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursaspor için destek çağrısında bulundu.
Bozbey'in sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım şu şekilde;
"Değerli Hemşehrilerim, Sevgili Dostlarım; Bugün mazbatamızı aldık. Bursa'mız için artık göreve başlıyoruz. Sizlerden ricam, tebrik için çiçek göndermek yerine Bursa'mızın marka değeri Bursaspor'umuza destek olmanız, bağış yapmanız. Gösterdiğiniz ilgi ve anlayış için teşekkür ederim."
Değerli Hemşehrilerim, Sevgili Dostlarım;
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) April 5, 2024
Bugün mazbatamızı aldık.
Bursa'mız için artık göreve başlıyoruz.
Sizlerden ricam, tebrik için çiçek göndermek yerine Bursa'mızın marka değeri Bursaspor'umuza destek olmanız, bağış yapmanız.
Gösterdiğiniz ilgi ve anlayış için teşekkür... pic.twitter.com/nbUCAwdZdM