Muş'ta erikler çiçek açtı

Muş'ta erikler çiçek açtı

SONBAHAR mevsiminin iyice kendini hissettirdiği Muş'ta, erik ağaçları çiçek açtı.

2014.10.14 10:18 - Son Güncellenme: 2014.10.14 10:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Muş'ta erikler çiçek açtı

Merkeze bağlı Kültür Mahallesi'ndeki evinin bahçesindeki erik ağacının ilk kez bu mevsimde çiçek açtığını belirten Adem Zengin, çok şaşırdığını söyledi. 55 yaşında olduğunu ve hayatında ilk kez bu mevsimde ağaçların çiçek açtığını gördüğünü belirten Zengin, "Havaların iyi gitmesi sonucu erikler ekim ayında çiçek açtı. Bu mevsimde kar yağdığına şahit oldum. Ama ilk kez meyve ağacının çiçek açtığını gördüm" dedi.

Yoldan geçen vatandaşlar ise çiçek açan erik ağaçlarını görünce önünde fotoğraf çektirdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.14 10:18 - Son Güncellenme: 2014.10.14 10:18 - HABER MERKEZİ
A