Murat Övüç belediye başkanına böyle seslendi: 'Mandalinci'
Sosyal medyadaki paylaşımlarıyla sık sık gündeme gelen Murat Övüç, Bodrum'daki su kesintilerine dair Belediye Başkanı Tamer Mandalinci'ye seslendi. O anlar sosyal medyada gündem oldu.
2025.08.07 15:30 - Son Güncellenme: 2025.08.07 15:31 - Magazin - ODATV
Sosyal medya fenomeni Murat Övüç, Bodrum'daki evinde yaşadığı su kesintisini sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla eleştirdi. Övüç, paylaşımında Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci'ye seslenerek, "Yılda bir iki kere geliyorum, üç dört gün evimde kalıyorum. Su yok! Mandalinci! Mandalinci! Hani şu olayı çözecektin? Nerde su Mandalinci? Su yok! Yıkanamıyoruz Mandalinci!" ifadelerini kullandı.