Müjde Ar: Bakın Akbil'im var, çok rahat

Müjde Ar: Bakın Akbil'im var, çok rahat

Nişantaşı'nda görüntülenen Müjde Ar, trafikten kurtulmak için toplu taşımayı tercih ettiğini söyledi

2019.03.28 08:55 - Son Güncellenme: 2019.03.28 08:56 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Müjde Ar: Bakın Akbil'im var, çok rahat

İstanbulkart'ını gösteren sanatçı "Bakın Akbil'im var, bununla metro ve otobüslere biniyorum, çok rahat" dedi. Muhabirler "İndirimli kart mı kullanıyorsunuz?" diye sordu.

Müjde Ar gülerek "Daha 65 olmadım, ama az kaldı" dedi.

*Toplu taşımayı 65 yaşındakiler ücretsiz kullanıyor. Oyuncu 21 Haziran'da 65 yaşına girecek.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.03.28 08:55 - Son Güncellenme: 2019.03.28 08:56 - HABER MERKEZİ
A