Muhtarlardan Atatepe'de iftar

Muhtarlardan Atatepe'de iftar

Yıldırım Muhtarlar Derneği tarafından her yıl geleneksel olarak gerçekleştirilen ramazan iftarı bu yıl da Atatepe Tesisleri'nde yapıldı.

2013.07.24 12:30 - Son Güncellenme: 2013.07.24 12:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Muhtarlardan Atatepe'de iftar

Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'in "Demokrasi Uçbeyleri" diye adlandırdığı muhtarlar, bu yılki geleneksel iftar yemeklerini Atatepe Tesisleri'nde gerçekleştirdi. Her yıl geleneksel olarak gerçekleştirdikleri birlik ve beraberliklerini pekiştirdikleri iftar yemeğine bu yıl da muhtar ve aileleri katıldı. Yıldırım Muhtarlar Derneği Başkanı Ahmet Şener, yerel yönetimlerin muhtarlara büyük destek verdiğini belirterek "Bizler mahallelerimizdeki vatandaşlarımızın ilk destekçisi, savunucusuyuz. Bizim de halkımızın istek ve sorunlarına çözümdeki ilk adresimiz beleyeler. Yerel yönetimler bize ne kadar yakın, samimi ve doğru şekilde yaklaşırsa o derece birlikte güzelliklere imza atarız" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.24 12:30 - Son Güncellenme: 2013.07.24 12:31 - HABER MERKEZİ
A