Muğla'da orman yangını çıktı

Muğla'da orman yangını çıktı

Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangına havadan ve karadan müdahale ediliyor.

2018.08.07 10:42 - Son Güncellenme: 2018.08.07 10:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Muğla'da orman yangını çıktı

Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde ormanlık alanda yangın çıktı.

Köyceğiz ilçesi Avlanmaz mevkisinde ormanlık alanda çıkan yangın, rüzgarın da etkisiyle geniş bir alana yayıldı.

Yangına, 6 helikopter ve 2 uçakla havadan, çok sayıda arazözle de karadan müdahale ediliyor.

Muğla Orman Bölge Müdürü Mehmet Çelik, gazetecilere yaptığı açıklamada, yangının yıldırım düşmesinden dolayı çıktığını tespit ettiklerini belirterek, "Yangının yayılmasını kısmen durdurduk. Bölgenin sarp kayalık olması nedeniyle karadan müdahale etmekte güçlük çekiyoruz." dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.08.07 10:42 - Son Güncellenme: 2018.08.07 10:43 - HABER MERKEZİ
A