Muğla'da orman yangını
MUĞLA'nın Seydikemer ilçesindeki ormanlık alanda, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Alevlerin söndürülmesi için havadan ve karadan müdahale ediliyor.
2020.07.01 15:16 - Son Güncellenme: 2020.07.01 15:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
Seydikemer ilçesinin Karadere Mahallesi Özlem Çayı mevkisindeki ormanlık alanda, saat 13.00 sıralarında yangın çıktı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 2 helikopter, 10 arazöz, 4 su tankeri ve 2 ilk müdahale aracı ile 60 orman işçisi sevk edildi.

Sahile yakın noktadaki yangına, ekiplerin havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.
