Müezzinoğlu, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi

Müezzinoğlu, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi

Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, Kocaeli'de sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi

2014.01.26 20:45 - Son Güncellenme: 2014.01.26 20:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Müezzinoğlu, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi

Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Seka Devlet Hastanesini ziyaret eden Müezzinoğlu ile Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, servisleri gezerek, hastalara geçmiş olsun dileğinde bulundu. Daha sonra toplantı salonunda sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen Müezzinoğlu, kentteki sağlık hizmetleri, çalışmaları ve devam eden projeleri değerlendireceklerini belirterek, gerekli notları alacaklarını, hastanelerle ilgili yol haritalarının belli olduğunu söyledi. Toplantı, sunumun ardından basına kapalı devam etti.

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.26 20:45 - Son Güncellenme: 2014.01.26 20:45 - HABER MERKEZİ
A