Minik Timsahlar şampiyon oldu
Manisa Belediyespor tarafından organize edilen U11 Tevfik Lav Turnuvası'nda Bursaspor şampiyon oldu.
2013.09.09 10:33 - Son Güncellenme: 2013.09.09 10:33 - Spor - HABER MERKEZİ
Fikri Bayrıl Spor Tesisleri'nde 10 takımın katıldığı turnuva üç gün sürdü. A Grubu'nda mücadele eden Yeşil Beyazlılar, Akhisar Belediyespor'u 10-1, Manisaspor'u 4-1, Altınordu'yu 7-1 ve Altay'ı 3-2 yenerek yenilgisiz olarak gruptan çıkma başarısını gösterdi.
Yarıfinalde Turgutluspor'u 5-2 yenen Timsah, finalde Altınordu'yu 5-0 mağlup ederek kupanın sahibi oldu. Karşılaşmanın ardından Bursasporlu minikler, timsah yürüyüşü yaptı.