Millilerden büyük başarı!
Genç Erkekler Balkan Şampiyonası'nda Türkiye, finalde Sırbistan'ı 3-1 yenerek kupayı kazandı.
2014.08.18 13:44 - Son Güncellenme: 2014.08.18 13:44 - Spor - HABER MERKEZİ
Makedonya'nın Vinica kentinde düzenlenen Genç Erkekler Balkan Şampiyonası'nda milli takım, finalde Sırbistan'ı 23-25, 25-19, 25-22 ve 25-12'lik setlerle 3-1 mağlup etti ve şampiyonluğa ulaştı.
Türkiye'nin birinci oluğu turnuvada, ikinciliği Sırbistan, üçüncülüğü ise Bulgaristan elde etti.