Milli eskrimciden gümüş geldi...

Milli eskrimciden gümüş geldi...

Uluslararası Eskrim Federasyonu (FIE) Satellite Turnuvası'nda milli sporcu Martino Minuto, gümüş madalyanın sahibi oldu.

2017.02.06 17:03 - Son Güncellenme: 2017.02.06 17:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milli eskrimciden gümüş geldi...

Türkiye Eskrim Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, İspanya'nın Barcelona kentinde düzenlenen organizasyona 70 sporcu katıldı.

Turnuvada 32'lik tabloda Ahdami Alireza'yı 15-6 yenen Minuto, 16'lık tabloda Shimbo Heitor ile karşılaşırken, mücadeleden 15-8 galip ayrıldı.

Çeyrek finalde Teteris Lukas'ı 15-6'lık skorla geçen İtalyan asıllı eskrimci, yarı finalde de Tofalides Alex'i 15-13 mağlup etti ve adını finale yazdırdı.

Finalde İspanyol Carlos Llavador ile karşılaşan milli sporcu, müsabakadan 15-9 mağlup ayrılarak gümüş madalya aldı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.06 17:03 - Son Güncellenme: 2017.02.06 17:03 - HABER MERKEZİ
A