Milli boksörlerden 2 altın madalya

Milli boksörlerden 2 altın madalya

59.Uluslararası Belgrad Kazananlar Boks Turnuvası'nda Buse Naz Çakıroğlu ve Büşra Işıldar altın madalya kazandı.

2022.04.02 08:58 - Son Güncellenme: 2022.04.02 08:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milli boksörlerden 2 altın madalya

Türkiye Boks Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da düzenlenen organizasyonda olimpiyat ikincisi Buse Naz, 52 kiloda finalde İngiliz rakibi Charley Davison'la, Büşra Işıldar ise +81 kiloda Faslı rakibi Khadija Mardi'yle karşılaştı.

Her iki milli sporcu rakibini mağlup ederek altın madalyanın sahibi oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.04.02 08:58 - Son Güncellenme: 2022.04.02 08:59 - HABER MERKEZİ
A