Milan 9 kişiyle kazandı!
Serie A'nın 23. hafta karşılaşmasında Milan, Bologna'yı deplasmanda 1-0 yenerek haftayı 3 puanla kapattı
2017.02.09 01:18 - Son Güncellenme: 2017.02.09 01:18 - Spor - HABER MERKEZİ
Serie A'da Milan, Bologna'ya konuk oldu. Karşılaşmanın ilk yarısı golsüz eşitlikle geçildi.
36. dakikada Gabriel Paletta, 59. dakikada da Juraj Kucka ikinci sarı kartı görerek oyun dışında kaldılar.
Milan, 2 kişi eksik mücadele etmesine rağmen pes etmedi ve 89. dakikada Mario Pasalic'in golüyle mücadeleden 1-0 galip ayrıldı.