Milan 9 kişiyle kazandı!

Milan 9 kişiyle kazandı!

Serie A'nın 23. hafta karşılaşmasında Milan, Bologna'yı deplasmanda 1-0 yenerek haftayı 3 puanla kapattı

2017.02.09 01:18 - Son Güncellenme: 2017.02.09 01:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milan 9 kişiyle kazandı!

Serie A'da MilanBologna'ya konuk oldu. Karşılaşmanın ilk yarısı golsüz eşitlikle geçildi.

36. dakikada Gabriel Paletta, 59. dakikada da Juraj Kucka ikinci sarı kartı görerek oyun dışında kaldılar.

Milan, 2 kişi eksik mücadele etmesine rağmen pes etmedi ve 89. dakikada Mario Pasalic'in golüyle mücadeleden 1-0 galip ayrıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.09 01:18 - Son Güncellenme: 2017.02.09 01:18 - HABER MERKEZİ
A