Microsoft Edge, iPhone sürümü yayınlandı!

Microsoft Edge, iPhone sürümü yayınlandı!

Microsoft Edge sonunda iOS'a da geldi.

2017.12.03 18:23 - Son Güncellenme: 2017.12.03 18:23 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Microsoft Edge, iPhone sürümü yayınlandı!

Microsoft, son zamanlarda kendi mobil platformu ve telefonlarıyla yaşadığı başarısızlığın ardından iOS ve Androidplatformlarında kendi uygulamalarıyla varlık gösterme yolunu seçti.

Microsoft, son aylarda hem Android hem de iOS için Office paketinin yanı sıra diğer uygulamalarını da iOS ve Android'e getirdi. Şimdi ise Microsoft, Edge tarayıcısını Android'in ardından iOS'a da getirdi.

Bununla beraber, Microsoft, Edge'le Safari'ye alternatif olmak istiyor. Tüm bilgileriniz için diğer platformlarla senkronize edilebilir. Edge'de entegre bir QR kod okuyucu ve sesli arama özelliği de mevcut.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2017.12.03 18:23 - Son Güncellenme: 2017.12.03 18:23 - HABER MERKEZİ
A