Metan gazı zehirledi

Metan gazı zehirledi

KAYSERİ'nin Bünyan İlçesinde bir inşaat firmasında çalışan 4 işçi, tüneldeki metan gazından zehirlenerek hastanelik oldu.

2014.01.17 13:31 - Son Güncellenme: 2014.01.17 13:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Metan gazı zehirledi

 

Bünyan İlçesi Akmescit Beldesindeki bir inşaat firmasında işçi olarak çalışan A.O.K, U.Ç, I.C ve İ.Ç girdikleri tünelde çalışırken metan gazından zehirlendi. Hayati tehlikesi bulunmayan 4 işci Bünyan Devlet Hastanesinde tedavi edildikten sonra taburcu edildi.

Olayla ilgili jandarma soruşturmaya başladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.17 13:31 - Son Güncellenme: 2014.01.17 13:32 - HABER MERKEZİ
A