Mesut Özil: "Şansımızı kendimiz düşürdük"

Mesut Özil: "Şansımızı kendimiz düşürdük"

Mesut Özil, Premier Lig'deki şampiyonluk yarışında Arsenal'in geride kalması için öz eleştiri yaptı.

2016.03.31 16:23 - Son Güncellenme: 2016.03.31 16:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mesut Özil: "Şansımızı kendimiz düşürdük"

Arsenal'de forma giyen Türk asıllı Alman yıldız Mesut Özil, şampiyonluk şanslarının azalmasına kendilerinin sebep olduğunu söyledi.

Spox'a konuşan Mesut, "Dürüst olmalı ve itiraf etmeliyiz. Şansımızı kendimiz baltaladık. Zayıf takımlara karşı potansiyelimizin altında oynadık. Premier Lig'de bunun cezasını çekersiniz. Ancak hala şansımız var. Leicester ve Tottenham'ın puan kaybetmesini bekleyeceğiz." ifadelerini kullandı.

Şampiyonluk şanslarının hala olduğunu belirten yıldız oyuncu, "Şampiyon olursak Wenger adına sevinirim. Arsenal'e transfer olmamın sebebi Wenger'di. Harika bir teknik adam. Bunu herkes biliyor. Oyuncuların gelişmesini sağlıyor ve çok zaman ayırıyor. Her zaman başarıya da aç." diye konuştu.

Arsenal'in kadrosunu güçlendireceğini belirten Mesut, "Yeni yayın hakları anlaşması sonrasında Premier Lig'de başka yıldızlar da göreceğiz. Eminim Arsenal de kadrosunu güçlendirecektir. Bu sezon sakatlıklar bizi çok etkiledi. Gelecek sezon aynısının olmasının önüne geçmeliyiz." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.31 16:23 - Son Güncellenme: 2016.03.31 16:24 - HABER MERKEZİ
A