Meryem Uzerli bir kez daha sarsıldı...

Meryem Uzerli bir kez daha sarsıldı...

Yapımcı şirket, bölüm başı 170 bin lira alan Meryem Uzerli'ye indirim teklif etti. Düşük reytingler nedeniyle morali bozuk olan güzel oyuncu isyan ederek Almanya'ya dönmek istedi.

2016.02.24 13:50 - Son Güncellenme: 2016.02.24 13:51 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Meryem Uzerli bir kez daha sarsıldı...

Muhteşem Yüzyıl dizisinden 'tükenmişlik sendromu' nedeniyle ayrılan Meryem Uzerli bu kez de düşük reytingler nedeniyle zor günler geçiriyor.  Bugün'de yer alan habere göre rol aldığı dizisinin bir türlü istediği başarıyı yakalayamaması nedeniyle morali bozuk olan Uzerli, bu kez de indirim talebiyle sarsıldı. Kulislerde konuşulanlara göre; bölüm başı 170 bin lira alan güzel oyuncu, 13 bölüm ücreti olan 2 milyon 200 bin lirayı peşin almıştı. Yeni bölümler için kanal 50 bin lira indirim teklif etti. Kötü günler geçiren Uzerli, teklifi kabul etmedi ve kısa bir süre dinlenmek için Almanya'ya gitmek istedi. Ancak yapım şirketi buna izin vermeyince morali bozuk bir şekilde çekimlere devam etmek zorunda kaldı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.02.24 13:50 - Son Güncellenme: 2016.02.24 13:51 - HABER MERKEZİ
A