Mersin'de ormanda yangın çıktı

Mersin'de ormanda yangın çıktı

Mersin'in Tarsus ilçesinde, okaliptusların bulunduğu ormanda yangın çıktı.

2023.03.08 17:05 - Son Güncellenme: 2023.03.08 17:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Mersin'de ormanda yangın çıktı

İlçeye bağlı Yunus Emre Mahallesi Karabucak ormanı mevkisinde, öğle saatlerinde, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye Orman İşletme Müdürlüğü'ne ait arazöz ve itfaiye araçları ile ekipler sevk edildi.

Okaliptusların bulunduğu orman alanında, rüzgarın etkisiyle büyüyen yangının söndürülmesi için müdahale ediliyor.  

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.08 17:05 - Son Güncellenme: 2023.03.08 17:05 - HABER MERKEZİ
A