Melo, sosyal medya hesabından sarı-kırmızılı takıma destek mesajı gönderdi

Melo, sosyal medya hesabından sarı-kırmızılı takıma destek mesajı gönderdi

Galatasaray'ın eski oyuncusu Felipe Melo, sosyal medya hesabından sarı-kırmızılı takıma destek mesajı gönderdi.

2016.04.13 11:15 - Son Güncellenme: 2016.04.13 11:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Melo, sosyal medya hesabından sarı-kırmızılı takıma destek mesajı gönderdi

Spor Toto Süper Lig'in 26. hafta erteleme maçında bu akşam evinde Fenerbahçe'yi ağırlayacak olan Galatasaray'a eski oyuncusu Felipe Melo'dan da destek geldi. Sosyal medya hesabından bir fotoğraf paylaşan Inter forması giyen Brezilyalı oyuncu, "Kardeşlerim için dua ediyorum. Sonuç ne olursa olsun kalbim hep sizlerle... Haydi Aslanlar, haydi Cimbombommm" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.13 11:15 - Son Güncellenme: 2016.04.13 11:16 - HABER MERKEZİ
A