Melo'dan dönüş sinyali
Sarı-Kırmızılı takıma dönüp dönmeyeceği merak konusu olan Melo, sosyal medyadaki paylaşımlarına devam ediyor.
2013.07.14 20:57 - Son Güncellenme: 2013.07.14 20:58 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ın gündemindeki isim Felipe Melo dönüş sinyali verdi.
Instagram'da bir fotoğraf paylaşan Melo, "Eşimle antrenman yapıyorum. Umarım gelecek hafta takımımla birlikte olacağım" ifadelerini kullandı.