Melo'dan Beşiktaş itirafı

Melo'dan Beşiktaş itirafı

Galatasaray'ın derbide Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ettiği maçın ardından Felipe Melo, yayıncı kuruluşa konuştu.

2015.01.04 22:04 - Son Güncellenme: 2015.01.04 22:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Melo'dan Beşiktaş itirafı

Ligin en iyi takımına karşı oynadıklarını söyleyen Felipe Melo, "Süper Lig'in en iyi top oynayan takımına karşı oynadık. Şükürler olsun ki çok önemli bir galibiyet aldık. Tanrı'ya şükür olsun birbirine sahip çıkan, mücadele eden Galatasaray vardı. Takım arkadaşlarıma teşekkür ederim" dedi.

Brezilyalı futbolcu sakatlığıyla ilgili ise, "Kasığımda bir ağrı oldu. Saha şartları çok ağırdı. Devam edebilirdim ama riske etmek istemedim. Benim yerime daha sağlıklı birinin girmesi gerekiyordu" ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.04 22:04 - Son Güncellenme: 2015.01.04 22:05 - HABER MERKEZİ
A