Melih Gökçek koronavirüs oldu
Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, kendisi ve eşinin koronavirüs testlerinin pozitif çıktığını duyurdu.
2022.03.15 17:50 - Son Güncellenme: 2022.03.15 18:17 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Melih Gökçek ve eşi Nevin Gökçek'in koronavirüs testi pozitif çıktı.
Koronavirüse yakalandıklarını sosyal medya hesabından duyuran Melih Gökçek, hastalığı hafif geçirdiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Sonunda benim ve eşim Nevin'in de testleri pozitif çıktı. Karı koca evde istirahatla karantina süremizi doldurmaya çalışıyoruz. Rabbimize hamdolsun, hafif geçiyor. Dostlarımız ve sevenlerimizden dua bekleriz"
