Mehmet Şimşek taksici oldu!
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, TRT Haber'de yayımlanan Meclis Taksi'nin gelecek pazar yayınlanacak bölümünün konuğu oldu. Şimşek, Ankara'da yolcu taşıdı.
2013.04.19 09:52 - Son Güncellenme: 2013.04.19 09:53 - Medya - HABER MERKEZİ
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in ilk müşterisi Kızılay'dan Hacı Bayram Camii'ne giden bir çift oldu. Şimşek, "Meclis Taksi'nin ücretsiz olduğunu söylediler" diyen çifte, "Şaka yapmışlar, taksi ücretsiz olur mu?" karşılığını verdi.
"Bedava değilse inelim" diyen çifte Şimşek, "Otobüs parasına götüreyim" yanıtını verdi. Yaşlı çift, "Ücretsiz otobüs kartımız var, inelim" deyince Şimşek, "Bugün ücretsiz götüreyim" karşılığını verdi. Şimşek, Diyarbakırlı bir yolcuya da Kürtçe, "Kırmancı dızanin (Kürtçe biliyor musun)" diye sordu. Genç kız, bilmediğini söyleyince Şimşek Kürtçe, "Demek bilmiyorsun" dedi.
Şimşek, dün NTV televizyonunda Varlık Barışı çalışmasıyla ilgili olarak, "Vatandaşlar af beklentisine girmesin. Şu an çalışma yurtdışındaki Türk varlıklarını çekmek için yapılıyor. İçeriye yönelik bir varlık barışı gündemde değil" dedi. Erken emeklilik tartışmasına değinen Şimşek, "Bütçe böyle bir adımı kaldıramaz. Beklenti yaratmamak lazım" mesajını verdi.