Maskeli Onuralp bombaladı!

Maskeli Onuralp bombaladı!

Sezon başında Bursaspor'dan NBA ekibi Chicago Bulls'a transfer olan Onuralp Bitim, Gelişim Ligi'ne müthiş bir çıkışa imza attı.

2024.01.07 23:47 - Son Güncellenme: 2024.01.07 23:48 - Spor - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A
Maskeli Onuralp bombaladı!

3 hafta önce burnu kırıldığı için maskeyle oynayan milli basketbolcu Onuralp Bitim, G-League'de Windy City Bulls'un, Stockton Kings'i 130-114 yendiği maçta galibiyete büyük katkı yaptı.

Karşılaşmada 35 dakika parkede kalan Onuralp Bitim, bu sürede 22 sayı (2/3 serbest atış, 6/7 üçlük, 1/3 ikilik), 3 ribaund ve 5 asistle üreterek galibiyette önemli rol oynadı.

BULLS KADROYA ÇAĞRICAK

Performansını yükselterek, teknik ekipten olumlu not alan Onuralp Bitim'in önümüzdeki günlerde NBA'de Chicago Bulls'un kadrosuna alınması bekleniyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.01.07 23:47 - Son Güncellenme: 2024.01.07 23:48 - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
A