Mantardan zehirlendiler!
Bursa'nın Keles ilçesinde, Uludağ ormanlarından topladıkları ayı mantarını yiyen çift zehirlendi.
2014.08.14 19:48 - Son Güncellenme: 2014.08.14 19:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Keles'in Maremşah Mahallesi'nde oturan Salim Uzundere (74), ormanlık alandan ayı mantarı topladı. Uzuner ve eşi, mantarları pişirip yedikten kısa süre sonra fenalaştı. Zehirlendiklerini anlayan aile hemen Keles Devlet Hastanesi'ne gitti. Uzundere ve eşi, acil serviste yapılan müdahalenin ardından Bursa Çekirge Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Olayla alakalı tahkikat sürüyor.