Mantardan zehirlendiler!

Mantardan zehirlendiler!

Bursa'nın Keles ilçesinde, Uludağ ormanlarından topladıkları ayı mantarını yiyen çift zehirlendi.

2014.08.14 19:48 - Son Güncellenme: 2014.08.14 19:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mantardan zehirlendiler!

Keles'in Maremşah Mahallesi'nde oturan Salim Uzundere (74), ormanlık alandan ayı mantarı topladı. Uzuner ve eşi, mantarları pişirip yedikten kısa süre sonra fenalaştı. Zehirlendiklerini anlayan aile hemen Keles Devlet Hastanesi'ne gitti. Uzundere ve eşi, acil serviste yapılan müdahalenin ardından Bursa Çekirge Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Olayla alakalı tahkikat sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.14 19:48 - Son Güncellenme: 2014.08.14 19:57 - HABER MERKEZİ
A