Mansur Yavaş koronavirüs aşısı oldu

Mansur Yavaş koronavirüs aşısı oldu

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş koronavirüs aşısı olduğunu duyurdu.

2021.02.12 16:37 - Son Güncellenme: 2021.02.12 16:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Mansur Yavaş koronavirüs aşısı oldu

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Yavaş, şunları söyledi;

"Sıramın gelmesiyle birlikte ben de Covid-19 aşımı yaptırdım. Bu vesileyle pandemi sürecinde büyük fedakarlıklar göstererek görevinin başında olan tüm sağlık çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum. Salgını bir an evvel geride bırakmamız ve sağlıklı günlere kavuşmamız dileğiyle."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.12 16:37 - Son Güncellenme: 2021.02.12 16:37 - HABER MERKEZİ
A