Manisaspor'da izin bitiyor

Manisaspor'da izin bitiyor

Manisaspor, ikinci devre hazırlıklarına yarın başlayacak.

2014.01.02 14:12 - Son Güncellenme: 2014.01.02 14:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manisaspor'da izin bitiyor

PTT 1. Lig'de ikinci devrenin ilk maçında 12 Ocak Pazar günü Ankaraspor ile karşılaşacak Manisaspor, hazırlıklarına yarın başlayacak.

Ligin ilk devresinin son maçında Bucaspor'u 2-0 mağlup ettikten sonra izne çıkan Manisasporlu futbolcular, ikinci yarının ilk maçı için antrenmanını yarın saat 19.00'da Tarık Almış Tesisler'inde yapacak. Ege temsilcisi ligin ilk maçında 3-1 mağlup olduğu Ankaraspor'u 12 Ocak Pazar günü saat 19.00'da Manisa 19 Mayıs Stadı'nda konuk edecek.

Cezalı oyuncunun bulunmadığı Manisaspor'da Hüsnü Başkurt, Mikic ve Ümit Yasin Arslan sarı kart görmeleri durumunda cezalı hale düşecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.02 14:12 - Son Güncellenme: 2014.01.02 14:12 - HABER MERKEZİ
A