Mancini İtalya'da
Galatasaray'ın hocası, Gençlerbirliği maçı sonrası İtalya'ya gitti.
2013.12.15 22:10 - Son Güncellenme: 2013.12.15 22:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ın İtalyan teknik direktörü Roberto Mancini, sarı-kırmızılı takımın Spor Toto Süper Lig'de Gençlerbirliği ile yaptığı maçın ardından, özel işleri nedeniyle İtalya'ya gitti.
Ankara 19 Mayıs Stadı'nda oynanan ve 1-1 sonuçlanan Gençlerbirliği maçının ardından yayıncı kuruluşa konuşan ve basın toplantısına katılan Mancini, sarı-kırmızılı kafileyi beklemeden İstanbul'a geldi.
Atatürk Havalimanı'ndan aktarma yaparak Milano'ya hareket eden İtalyan teknik adamın, 17 Aralık Salı günü İstanbul'a döneceği bildirildi.