Manchester City, kazanmaya devam ediyor

Manchester City, kazanmaya devam ediyor

İngiltere Premier Lig'in 22. haftasında lider Manchester City, sahasında Watford'u 3-1 yendi.

2018.01.03 01:49 - Son Güncellenme: 2018.01.03 01:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manchester City, kazanmaya devam ediyor

Premier Lig'deki 18 maçlık galibiyet serisi geçen hafta Crystal Palace  deplasmanında aldığı beraberlikle sona eren Manchester City, Etihad Stadı'nda  Watford'u ağırladı.

Ev sahibi takım, 1. dakikada Raheem Sterling, 13. dakikada Christian  Kabasele'nin kendi kalesine ve 63. dakikada Sergio Agüero'nun attığı gollerle  durumu 3-0'a getirdi. Andre Gray'in 82. dakikada bulduğu gol, Watford'a yetmedi  ve Manchester City mücadeleden 3-1 galip ayrıldı.

Bu sonuçla puanını 62 yapan Manchester City, en yakın rakibi  Manchester United ile arasındaki farkı 15'e çıkardı. Watford ise 25 puanla 10.  sırada kaldı.

Günün diğer maçlarında Crystal Palace, Southampton karşısında, West  Ham United da West Bromwich Albion önünde 2-1 kazandı. Tottenham ise Swansea  City'yi 2-0'lık skorla geçti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.03 01:49 - Son Güncellenme: 2018.01.03 01:49 - HABER MERKEZİ
A