Malkoç iki kupayla Bursa İznik'e döndü

Malkoç iki kupayla Bursa İznik'e döndü

Türkiye Süper Enduro yarışlarında iki kupa ile dönen İznik Motosiklet Kulübü yarışmacısı Nazmi Malkoç, kupaları İznik Belediye Başkanı Osman Sargın'a takdim etti.

2016.07.11 14:44 - Son Güncellenme: 2016.07.11 14:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Malkoç iki kupayla Bursa İznik'e döndü

Türkiye Süper Enduro Şampiyonası'nın ikinci yarışı Kastamonu'nun Azdavay ilçesinde yapılan yarışları 15 bin civarında seyirci takip etti. İznik Motosiklet Kulübü yarışmacısı Nazmi Malkoç, kendi kategorisinde birinci olurken, genel kategoride ise üçüncülük alarak iki kupa birden kazandı.

Malkoç, kupaları İznik Belediye Başkanı Osman Sargın'a takdim etti. sargın, "İznik'i her yarışta temsil ederek kupa getiren Malkoç ve diğer sporcularımıza teşekkür ediyorum. Bundan sonraki yarışlarda başarıların devamını diliyorum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.11 14:44 - Son Güncellenme: 2016.07.11 14:44 - HABER MERKEZİ
A