Maliye Bakanı Twitter'dan duyurdu
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, faizlerin yükselmesinin devam etmesi halinde topladıkları vergilerin faizlere gideceğini duyurdu. Bakan bunun nedeni olarak da, Fed (Çin vs) ve Gezi olayları nedeniyle artan risk primini gösterdi.
2013.07.11 12:25 - Son Güncellenme: 2013.07.11 12:25 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Twiter hesabından Hazine'nin iki yıllık referans tahvilin faizinin yüzde 9.4′e çıktığını açıklayan Şimşek, "Faiz oranlarındaki bu çıkışın kalıcı olması halinde, maalesef toprağınız vergilerin daha büyük oranı hizmet yerine faize gidecektir" diye yazdı.