Mahmut Uslu'dan tepki!

Mahmut Uslu'dan tepki!

Fenerbahçe Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Mahmut Uslu, kupada Amed Sportif Faaliyetler ile oynanan maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

2016.02.09 16:12 - Son Güncellenme: 2016.02.09 16:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mahmut Uslu'dan tepki!

Vali Yardımcısı Mehmet Demir ile Amed Sportif Faaliyetler yetkilileri ve bölge halkına misafirperverliklerinden dolayı teşekkür eden Mahmut Uslu, "Türkiye'de en büyük sivil toplum kuruluşlarından biriyiz ama biz siyaset yapmıyoruz, tamamen spora odaklıyız. Medya olarak sizler de üzerinize düşenleri yapmalısınız. Fenerbahçe gibi bir takımla berabere kalma başarısı gösterdiler. Bursaspor'u eleyerek buraya kadar geldiler. Kendi liglerinde başarılı olmaları gerekir. İnşallah olurlar da" dedi

Maçın seyircisiz sahada oynanması ile ilgili soruya Mahmut Uslu, "Bizim seyircimizi de almadılar. Doğru olduğuna inanmıyorum. Seyircisiz futbol güzel olmuyor. Buna yönetenler karar veriyor." ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.09 16:12 - Son Güncellenme: 2016.02.09 16:13 - HABER MERKEZİ
A