Mahkeme başkanından Özdemir'e tebrik

Mahkeme başkanından Özdemir'e tebrik

Şike davasında verilen aranın ardından duruşmanın başlayacağı sırada izleyiciler arasında eski Fenerbahçe Başkanvekili Nihat Özdemir'i gören Mahkeme Başkanı Mehmet Ekinci, Türkiye Kupası'nı kazanmaları dolayısıyla tebrik etti.

2012.05.30 16:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mahkeme başkanından Özdemir'e tebrik

Özel yetkili İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nce görülen şike davasında verilen aradan sonra Mahkeme Başkanı Ekinci, izleyiciler arasında oturan Nihat Özdemir'i fark etti. Özdemir'i gören Başkan Ekinci, "Türkiye Kupasını aldınız. Tebrik ederiz." dedi.

Özdemir, Başkan Ekinci'ye teşekkür ederken Başkan Ekinci, "Kaç sene olmuştu 27 mi?" diye sordu. Salondan "29 sene olmuştu" cevabı üzerine Mahkeme Başkanı Ekinci'nin, "Bu sene Fenerbahçe'ye uğurlu geldi" demesi gülüşmelere neden oldu.

Duruşma şu sıralar Bülent uygun'un çapraz sorgusu ile devam ediliyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.30 16:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A