Maçtan sonra hastanelik oldu

Maçtan sonra hastanelik oldu

Ankaragücü Kulübü Genel Menajeri Hikmet Hancıoğlu, Spor Toto Kupası (A) Grubu'nda 1-0 kazandıkları Samsunspor maçı öncesinde vücudunda kızarıklar oluşan genç oyuncunun bu duruma rağmen karşılaşmada görev aldığını kaydetti.

2012.04.21 21:36 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Maçtan sonra hastanelik oldu

Mücadelenin ardından Orhan Evci'nin vücudundaki kızarıklıkların arttığını gördüklerini belirten Hancıoğlu, ''Kendisini hemen hastaneye götürdük. Muayenesinde oyuncumuzun polen alerjisi olduğu ve kızarıklıkların da bu nedenle oluştuğu belirlendi'' dedi.
Hikmet Hancıoğlu, genç futbolcuya hastanede gerekli müdahalenin yapıldığını ve bir süre daha müşahede altında tutulacağını kaydetti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.21 21:36 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A