Maçın ortasında birbirine girdiler

Maçın ortasında birbirine girdiler

Rusya ile İsviçre U-17 kadın milli takımlarının futbolcuları, maçın ikinci yarısında sahada kavgaya girişti. Kavgayı başlatan iki futbolcu kırmızı kart görerek oyundan atıldı.

2019.03.18 22:38 - Son Güncellenme: 2019.03.18 22:38 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Maçın ortasında birbirine girdiler

2019 UEFA Kadınlar U 17 Futbol Şampiyonası'nın elit tur maçının ikinci yarısının oynandığı sırada, iki rakip takımdan oyuncular birbirine girdi.

İsviçre milli takımı oyuncusu Ella Ljustina'nın Rus milli takımı oyuncusu Zhoze-Diana Pamen Tchato'ya arkadan tekme atmasıyla başlayan olay, Tchato'nun rakibinin ensesine yumruk atmasıyla daha da büyüdü.

Kavga çıkaran her iki oyuncuya kırmızı kart gösteren hakem, ikisini de oyundan uzaklaştırdı.

Karşılaşmayı İsviçre 4:2 kazanırken, daha önceki iki maçtan da mağlup ayrılan Rusya grubun sonuncusu oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.18 22:38 - Son Güncellenme: 2019.03.18 22:38 - HABER MERKEZİ
A