Londra derbisinde kazanan çıkmadı!

Londra derbisinde kazanan çıkmadı!

İngiltere Premier Lig'de oynanan derbide Arsenal ile Chelsea 2-2 berabere kaldı.

2018.01.04 01:12 - Son Güncellenme: 2018.01.04 01:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Londra derbisinde kazanan çıkmadı!

Premier Lig'in 22. haftasında oynanan Londraderbisinde Arsenal, Emirates Stadı'nda Chelsea'yi konuk etti.

İlk yarısı golsüz tamamlanan mücadelenin ikinci devresi, 4 gole sahne oldu.

Yüksek tempoda geçen karşılaşmanın 63. dakikasında Jack Wilshere'ın attığı gol, Arsenal'ı 1-0 öne taşıdı. Bu gole 67. dakikada penaltıdan Eden Hazard ve 84. dakikada Marcos Alonso ile karşılık veren konuk takım, 2-1'lik üstünlüğü yakaladı. Arsenal'da 90+2. dakikada sahneye çıkan Hector Bellerin, rakip fileleri havalandırdı ve mücadele 2-2'lik beraberlikle sona erdi.

Arsenal'da Türk asıllı Alman milli futbolcu Mesut Özil, 90 dakika sahada kaldı.

Bu sonuçla üçüncü sıradaki Chelsea 46, altıncı basamaktaki Arsenal ise 39 puana çıktı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.04 01:12 - Son Güncellenme: 2018.01.04 01:13 - HABER MERKEZİ
A