Liseliler bıçakla kavga etti

Liseliler bıçakla kavga etti

DİYARBAKIR'ın Ergani İlçesi'nde lise öğrencileri arasında çıkan bıçaklı kavgada 3 öğrenci yaralandı. Olayla ilgili 4 kişi gözaltına alındı.

2013.04.08 16:07 - Son Güncellenme: 2013.04.08 16:08 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Liseliler bıçakla kavga etti

OLAY, Ergani İlçesi'nde bugün öğle saatlerinde meydana geldi. Ergani Lisesi öğrencileri C.Ş. ile E.A. arasında tartışma çıktı. Dersten çıkan öğrenciler bu kez lise ile Emniyet Müdürlüğü arasındaki caddede tartışırken kısa sürede kavga etmeye başladı. Öğrencilerin arkadaşlarının da karıştığı kavgada bıçaklar da kullanıldı. Aldıkları bıçak darbesiyle lisenin 11'inci sınıf öğrenciler M.F., T.B. ve S.E., yaralandı.
Polisin müdahalesiyle kavga bastırılırken, yaralı öğrenciler sevk edilen ambulanslarla Ergani Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Öğrenciler, burada yapılan ilk müdahale ardından Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi. Polis, olaya karıştıkları iddiasıyla 4 kişi gözaltına alırken, başlattığı soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.08 16:07 - Son Güncellenme: 2013.04.08 16:08 - HABER MERKEZİ
A