Lise öğrencisinin acı sonu

Lise öğrencisinin acı sonu

BOLU'nun Gerede İlçesi'nde 18 yaşındaki lise öğrencisi Mustafa Güler kendini ağaca iple asarak intihar etti.

2014.01.16 11:56 - Son Güncellenme: 2014.01.16 11:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Lise öğrencisinin acı sonu

 

Olay dün akşam saatlerinde, Gerede Kitirler Mahallesi'nde meydana geldi. Gerede Anadolu İmam Hatip Lisesi son sınıf öğrencisi Mustafa Güler, arkadaşları tarafından Şehitlik mevkiinde bir ağaçta asılı bulundu. Polisin olay yerinde yaptığı incelemenin ardından, Mustafa Güler'in cesedi ağaçtan indirildi.

Mustafa Güler'in olay yerine gelen yakınları sinir krizleri geçirdi. Güler'in cesedi otopsi için Ankara Adli Tıp Kurumu'na gönderilirken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.16 11:56 - Son Güncellenme: 2014.01.16 11:56 - HABER MERKEZİ
A