Kuzey Marmara Otoyolu'nun bir bölümü geçici olarak açılıyor

Kuzey Marmara Otoyolu'nun bir bölümü geçici olarak açılıyor

Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, Kuzey Marmara Otoyolu'nun bir bölümünün geçici olarak açılacağını duyurdu.

2020.07.28 14:49 - Son Güncellenme: 2020.07.28 14:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kuzey Marmara Otoyolu'nun bir bölümü geçici olarak açılıyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Twitter hesabından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

"Bayram boyunca Sizlere güvenli ve konforlu bir yolculuk sunmak için Kuzey Marmara Otoyolu'nun önemli bir bölümünü oluşturan Sevindikli - İzmit Kavşakları arasındaki bölümünü geçici olarak hizmete açıyoruz.

28.07.2020 saat 23:59'dan, 01.08.2020'ye kadar Sevindikli Kavşağı-İzmit Doğu arası ve bağlantı yollarında trafik akışı yalnızca İstanbul-Ankara yönünde; 02.08.2020 saat 00:00'dan, 05.08.2020 saat 23:59'a kadar ise Ankara-İstanbul istikametinde sağlanacaktır."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.28 14:49 - Son Güncellenme: 2020.07.28 14:49 - HABER MERKEZİ
A