Kuzey Marmara Otoyolu'nun bir bölümü geçici olarak açılıyor
Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, Kuzey Marmara Otoyolu'nun bir bölümünün geçici olarak açılacağını duyurdu.
2020.07.28 14:49 - Son Güncellenme: 2020.07.28 14:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Twitter hesabından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
"Bayram boyunca Sizlere güvenli ve konforlu bir yolculuk sunmak için Kuzey Marmara Otoyolu'nun önemli bir bölümünü oluşturan Sevindikli - İzmit Kavşakları arasındaki bölümünü geçici olarak hizmete açıyoruz.
28.07.2020 saat 23:59'dan, 01.08.2020'ye kadar Sevindikli Kavşağı-İzmit Doğu arası ve bağlantı yollarında trafik akışı yalnızca İstanbul-Ankara yönünde; 02.08.2020 saat 00:00'dan, 05.08.2020 saat 23:59'a kadar ise Ankara-İstanbul istikametinde sağlanacaktır."
