Kutuların içinden balık çıktı

Kutuların içinden balık çıktı

KİLİS'in Elbeyli İlçesi'nde devriye görevi yapan jandarma, Suriye sınır hattına bırakılan kutularda 10 bin 150 akvaryum balığı ele geçirdi.

2013.12.18 12:54 - Son Güncellenme: 2013.12.18 12:55 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kutuların içinden balık çıktı

Suriye sınırında devriye görevi yapan jandarma, dün gece Elbeyli'ye bağlı Aşağı Beylerbeyi Köyü yakınlarındaki sınır hattında kutular bulunduğunu fark etti. Bunun üzerine sınır hattına yönelik jandarmalar, kimseye rastlamazken kutularla içi su dolu olan kapların kamufle edildiğini saptadı. Su dolu kapların içerisinde bulunan 10 bin 150 akvaryum balığı yapılan sayımın ardından Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'ne teslim edildi.

Jandarma, akvaryum balıklarının kim ya da kimler tarafından sınır hattına bırakıldığının saptanması için çalışma başlattı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.18 12:54 - Son Güncellenme: 2013.12.18 12:55 - HABER MERKEZİ
A