Kuraklık ve yer altı suları alarm veriyor! İstanbul 3 milyon ton su kullandı
Ülke genelinde süren kuraklık ve yer altı su kaynaklarının hızla tükenmesi, su krizi konusunda endişeleri artırdı.
2023.10.25 09:25 - Son Güncellenme: 2023.10.25 09:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ülke genelinde süren kuraklık ve yer altı su kaynaklarının hızla tükenmesi, su krizi konusunda endişeleri artırdı.
İstanbul'da son verilere göre günlük su tüketimi 3 milyon tonu aşıyor.
Su kriziyle mücadele, suyun daha etkili bir şekilde kullanılması ve su kaynaklarının korunması gerektiği vurgulandı.
Her şeyi tüketiyoruz. Kuvvetli kuraklık var. Yer altı su kaynaklarımız kırmızı alarm veriyor... Haritaya baktığımızda "ekstrem" boyutta bir kuraklık ve yer altı su sorunu yaşıyoruz. Ama halâ çılgın/kontrolsüz su tüketimi var. Örneğin, İstanbul dün yine 3 milyon ton su kullanmış! pic.twitter.com/sZ04hKRBNE
-- Hava Forum (@HavaForum) October 24, 2023