Kulüp doktorundan açıklama

Kulüp doktorundan açıklama

Galatasaray Liv Hospital Takım Doktoru Adnan Bağrıaçık, dün akşam oynanan Fenerbahçe Ülker maçında sakatlanan basketbolcular hakkında açıklamalarda bulundu.

2014.06.04 21:08 - Son Güncellenme: 2014.06.04 21:09 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Kulüp doktorundan açıklama

 

Doktor Bağrıaçık, sarı-kırmızılı kulübün resmi internet sitesinden konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Dün akşam final serisinin 1. maçında Fenerbahçe Ülker'le karşılaşan takımımızda maç sırasında aldığı darbe ile kaşı açılan oyuncumuz Pops Mensah Bonsu'ya 4 dikişi atıldı. Maçın ilk yarısında yine ağzına gelen darbeyle dişi kırılan Carlos Arroya da maçı bu şekilde tamamladı, maç sonrası Liv Hospital diş bölümünce tedavisi gerçekleştirildi. Yine maçın ilk yarısında kaburgasında aldığı darbeyle maçı tamamlayan Furkan Aldemir'in maç sonu yapılan tetkiklerde kırık saptanmazken kaburgada kemik ödemi tespit edildi. Maça iğneyle çıkan Ender Arslan'ın kasığındaki sakatlığı devam ediyor. 4 oyuncunun da Perşembe günü oynanacak serinin 2. maçında oynayıp oynamayacağı maç günü belli olacak" dedi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.06.04 21:08 - Son Güncellenme: 2014.06.04 21:09 - HABER MERKEZİ
A