Küçük ressamlar eserlerini sergiledi
Bursa'nın Yenişehir ilçesinde, minik ressamlar eserlerini görücüye çıkardı.
2012.08.29 18:02 - Son Güncellenme: 2012.08.29 18:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Öğrencilerin resim öğretmeni Anıl Candar'ın öğrencilerinin hazırladığı seksen adet resim, İznik Caddesi Osmangazi Lisesi karşısında sergilendi. Gençköy Derneği'nin düzenlediği resim kursunda 6-12 yaş arası 5 öğrencinin yaptığı resimlerin teşhir edildiği serginin açılışına Yenişehir Belediye Başkan Vekili Nevzat Canlı, Belediye Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Ahmet Baştürk, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Hüseyin Hacıoğlu, okul müdürleri, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı. Canlı, serginin açılışında yaptığı konuşmada, "Sanat, insanların duygu ve düşüncelerinin dışa yansımasıdır, bakalım çocuklarımız duygularını resimlere nasıl yansıtmışlar?" dedi.
Sergi 1 Eylül Cumartesi gününe kadar açık kalacak.