Köylülerin tarlaları AB'li oldu

Köylülerin tarlaları AB'li oldu

Hırvatistan sınırındaki Bosnalı köylüler, 15 yıldır ellerinde tapuları olduğu halde sınırın öte yakasında kalan tarlalarını işleyemiyor. Tarlalar bugünden itibaren AB toprağı oldu

2013.07.01 10:00 - Son Güncellenme: 2013.07.01 10:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Köylülerin tarlaları AB'li oldu

Bosna Hersek'in kuzeybatısındaki Bihaç'a bağlı Martin Brod köyü sakinleri 15 yıldır, ellerinde tapuları olmasına rağmen Hırvatistan sınırları içerisinde kalan topraklarını işleyemiyor ve buralardan ürün toplayamıyorlar.

Köy sakinlerinin sınırın öte tarafına geçmelerinde sınır ya da gümrük engeli yok; ancak karşı tarafta yakalanmaları halinde kendilerini büyük para cezaları bekliyor.

Köy sakinlerinin tarlaları, Hırvatistan'ın AB'ye girmesiyle birlikte AB'li oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.01 10:00 - Son Güncellenme: 2013.07.01 10:01 - HABER MERKEZİ
A