Korona bir doktorun daha canını aldı

Korona bir doktorun daha canını aldı

Mersin'de Şehir Hastanesi'nde görevli Dr. Turgut Erkutlu (67), koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti.

2020.08.27 23:19 - Son Güncellenme: 2020.08.27 23:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Korona bir doktorun daha canını aldı

Mersin Şehir Hastanesi'nde görev yapan ve yaklaşık iki haftadır yoğun bakımda tedavi gören iç hastalıkları uzmanı Dr. Turgut Erkutlu önceki gün koronavirüse yenik düştü. 

Dr. Erkutlu'nun cenazesi, Şehir Hastanesi'nde yapılan törenin ardından Akbelen Mezarlığı'nda toprağa verildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.08.27 23:19 - Son Güncellenme: 2020.08.27 23:19 - HABER MERKEZİ
A