Konyaaltı Belediyespor, Aksaray Belediyespor'u mağlup etti

Konyaaltı Belediyespor, Aksaray Belediyespor'u mağlup etti

Hentbol Kadınlar Süper Lig'in 17. hafta açılış mücadelesinde Konyaaltı Belediyespor, deplasmanda Aksaray Belediyespor'u 38-29 mağlup etti.

2024.02.17 15:54 - Son Güncellenme: 2024.02.17 15:55 - Spor - AA
A
Konyaaltı Belediyespor, Aksaray Belediyespor'u mağlup etti

Aksaray Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı, konuk ekibin 19-12 üstünlüğüyle tamamlandı.

İkinci yarıda da üstün oyununu sürdüren Konyaaltı Belediyespor, karşılaşmayı 38-29 kazandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.02.17 15:54 - Son Güncellenme: 2024.02.17 15:55 - AA
A