Konya'da otomobil takla attı: 2'si ağır, 3 yaralı

Konya'da otomobil takla attı: 2'si ağır, 3 yaralı

KONYA'da başka bir araç tarafndan sıkıştırıldığı iddia edilen otomobilin takla atması sonucu biri bekek, 3 kişi yaralandı.

2016.07.06 20:57 - Son Güncellenme: 2016.07.06 20:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Konya'da otomobil takla attı: 2'si ağır, 3 yaralı

Kaza, saat 17.20 sıralarında Konya-Ankara Karayolu Kulu İlçesi girişinde meydan geldi. Konya'dan Kulu'daki akrabalarını ziyarete giden 24 yaşındaki Hamza Açıcı yönetimindeki 42 GD 438 plakalı otomobil, kontrolden çıkıp refüjde bulunan ağaçlara çarptıktan sonra takla atarak karşı şeride geçti. Kazada, sürücü Hamza Açıcı ile eşi Şeyma Nur ve 6 aylık bebekleri Seyit Ali yaralandı. Ambulanslarla Kulu Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralılardan durumu ağır olan Şeyma Nur Açıcı ile bebeği Seyit Ali, Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. 

Sürücü Hamza Açıcı, polise verdiği ifadesinde, bir otomobilin kendisini sıkıştırınca kaza yaptığını iddia etti. Polis, kazaya sebebiyet verdiği öne sürülen otomobili arıyor. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.06 20:57 - Son Güncellenme: 2016.07.06 20:58 - HABER MERKEZİ
A