Kömür sobasına fan taktı

Kömür sobasına fan taktı

Erzurum'un Oltu ilçesi'nde beyaz eşya tamirciliği yapan Mustafa Aydemir, işyerindeki ısınma problemini kömür sobasına taktığı fanla çözdü. Fan sistemiyle sıcak havayı işyerinin her tarafına yayan Aydemir, böylece yakıttan tasarruf ettiğini söyledi.

2012.02.24 14:31 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kömür sobasına fan taktı

 Kış mevsiminin soğuk geçtiği Erzurum'da vatandaşlar, ısınabilmek için adeta yeni icatlar yapmaya başladı. Oltu ilçesinde beyaz eşya tamir ve servisinin sahibi Mustafa Aydemir, buz dolabında kulanılan fanı soba borusuna monte ederek, sıcaklığın işyerinin diğer bölümlerine de ulaşmasını sağladı. Mustafa Aydemir, "Doğu Anadolu bölgesinde yaşayanlar kış aylarında ısınmak için aşırı derecede odun ve kömür yakıyor. Odun ve kömür tüketimini biraz da olsa azaltmak için buz dolabı fanını sobanın borusuna monte ettim. Böylece borudan çıkan ısıyı odanın her tarafına ulaştırmış oldum. Artık işyerini daha çabuk ısıtıyorum. Yaptığım düzenek sayesinde hem yakıttan hem de ısıdan azami ölçüde fayda sağlamış oldum" diye konuştu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.02.24 14:31 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A